donderdag 4 november 2010

Lets Candy

Het is een feit. Januari gaat de winkel open. We zijn nu druk bezig om alles voor elkaar te krijgen in een zeer korte tijd maar dat gaat helemaal goed komen.
Ik zit inmiddels in het bestuur van de winkeliersvereniging en dat is erg leuk en vooral erg leerzaam.
Ik ga foto's maken van de vorderingen en die komen straks allemaal op de site te staan. Maar eerst hou ik het nog even voor mezelf, moet het even allemaal laten bezinken natuurlijk. Maar vooral in mijn hoofd alles voor elkaar krijgen om straks een leuk gezellig klein winkeltje te openen. Want het is heel klein, maar ik hoop dat het heel gezellig gaat worden.
En inderdaad de naam van het winkeltje is Lets Candy :)

3 opmerkingen:

  1. leuke naam, ik ben benieuwd naar plaats en assortiment!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd en leuke naam. su66 met de voorbezichtiging, geniet ervan. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spannend allemaal!!
    Erg leuke naam en ik ben benieud naar je fotoooos!!

    BeantwoordenVerwijderen