woensdag 7 juli 2010

Tote bag




Als je dan een keer de slag te pakken hebt, dan ga je door natuurlijk. Na een tote bag gemaakt te hebben voor een swap, die gelukkig in goede aarde ontvangen is in Engeland. Wilde ik voor mezelf toch ook wel een tasje. Had nog leuke stof liggen van Ikea, nou ja eigenlijk speciaal gekocht voor een tasje hahahah


Wilde in principe het tasje voeren maar deze stof was redelijk dik en aangezien mijn machientje niet echt dikke stoffen kan naaien heb ik het tasje maar niet gevoerd.


Toen kochten we een nieuwe hoes voor het dekbed, ja ook weer bij Ikea. Maar wat bleek, de hoezen pasten niet om de kussens. Tja wat doet je dan? .....................


Dan maak je toch gewoon een groter tasje :)


Een tijdje terug had ik bij Dutch Apple een tas besteld. Nu is de tas iets anders dan in eerste instantie bedoeld was, maar daarom niet minder mooi.
En ik heb me weer opgegeven voor een swap bij de bot, ditmaal een stuffed envelope. Nou stuffed genoeg dacht ik, deze gaat morgen richting Amerika






3 opmerkingen:

  1. Wauw, al die heerlijke hebbedingetjes op de foto in de rechterbovenhoek gaan in de swapenvelop neem ik aan? Jaloers!! Misschien moet ik me toch ook eens aan een swap gaan wagen!

    Groetjes,
    Silvana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had hem al zien staan, in eerste instantie dacht ik hej die lijkt wel heel erg veel op die van mij hahaha. Zag ik het er ook eentje van mij was ;-)
    Ben blij dat je hem mooi vindt, hij is inderdaad erg groot he hihihi....
    Ennu, ook aan de Granny Squares? pas maar op, het is verslavend!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk allemaal!!! ai, ik had me afgemeld voor de juli-swap, misschien toch maar weer aanmelden ;-)))
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen